Prestížna cena pre hotelového manažéra Tomáša Gregora: Luxury Lifestyle Awards v rukách Slováka

Luxury Lifestyle Awards získal Slovák.
(Zdroj: LLA)

Luxury Lifestyle Awards je globálny program ocenení, ktorý vyberá, uznáva, oslavuje a propaguje najlepší luxusný tovar a služby na celom svete. Jedným z tohtoročných ocenených je aj Slovák Tomáš Gregor, ktorý sa presadil ako hotelový generálny manažér až na ďalekom Bali.

Ocenenia Luxury Lifestyle Awards sa zameriavajú na uznanie a oslavu excelentnosti v širokej škále odvetví. Od očarujúcich hotelov po exkluzívne reštaurácie, od developerov luxusných nehnuteľností po renomovaných architektov a dizajnérov a od exkluzívnych životných zážitkov po vynikajúce značky potravín a nápojov, vôní a šperkov, starostlivo vyberajú víťazov v rôznych sektoroch, aby dodržali najvyššie štandardy v rámci oblasti luxusného životného štýlu.

V silnej konkurencii

Luxury Lifestyle Awards je jednou z celosvetovo najuznávanejších značiek, ktorá poskytuje záruku najvyššej kvality a predstavuje priekopnícku dokonalosť a inováciu. Oficiálnym symbolom ocenení Luxury Lifestyle Awards je Zlatá koruna Trophy, ktorá stelesňuje odlišnosť a luxus tohto segmentu trhu.

Tento elegantný emblém víťazstva uznávaný na celom svete slúži ako dôkaz výnimočných kvalít víťaza a neochvejného záväzku k bezkonkurenčnej kvalite a inováciám. Vďaka svojim skúsenostiam a tvrdej práci sa do prestížnej stovky vyhlasovanej v rámci Luxury Lifestyle Awards dostal aj Tomas Gregor, ktorý je generálnym riaditeľom hotela One Eleven Resorts.

Ako v raji

Možno ho nájsť v pulzujúcej štvrti Seminyak na Bali a je luxusným útočiskom známym svojou pokojnou atmosférou a personalizovanými službami.

Tomas Gregor, ktorý bol nedávno uznaný LLA ako jeden zo 100 najlepších hotelových generálnych manažérov na rok 2024, prináša viac ako desaťročné skúsenosti v oblasti pohostinstva, pričom zastával kľúčové úlohy v prestížnych hoteloch ako Corinthia Hotel Budapest a Swissôtel Sochi. Prezradil nám, ako sa dostal k tejto kariérnej výzve.

„Po mnohých rokoch na rôznych pozíciách som cítil, že som pripravený uplatniť svoje skúsenosti a víziu v praxi a One Eleven Resorts bolo miesto, ktoré mi to umožnilo. Tiež je ľahké cítiť sa ako v raji, keď ste na Bali, ale vyžaduje si to mimoriadne úsilie urobiť tie ďalšie kroky, ktoré nás odlišujú od konkurencie... a práve tam môžem využiť všetky svoje znalosti a skúsenosti,“ priznal ocenený manažér.

Súkromie i zábava

V rezortoch One Eleven sú súkromie a ústranie kľúčovými prvkami zážitku hostí. Je však potrebné vyvážiť tento pocit exkluzivity so živou energiou Seminyaku hneď za múrmi rezortu.

„V One Eleven Resorts sa snažíme vytvoriť útočisko pre našich hostí, ktoré ponúka úplné súkromie v srdci rušného Seminyaku. Každá vila je navrhnutá s priestrannými súkromnými bazénmi, súkromným kúpeľným altánkom, sviežimi záhradami a minimalistickou estetikou, ktorá zahŕňa pokoj. Hostia sa môžu ponoriť do relaxácie a zároveň vedieť, že pulzujúca scéna Seminyaku je vzdialená len pár krokov a poskytuje ľahký prístup k tomu najlepšiemu, čo Bali ponúka, bez toho, aby sme ohrozili pocit ústrania. Myslíme si, že ponúka to najlepšie z oboch svetov – intímne, pokojné priestory v živom, kultúrnom prostredí.“

Jednou z najväčších výziev priebehu rokov sú zmeny očakávaní hostí v luxusných rezortoch a platí to aj pre vyhľadávanú destináciou, akou je Bali. „Očakávania hostí sa výrazne zmenili, najmä so zvýšeným dôrazom na personalizáciu, wellness a udržateľnosť. Dnešný luxusný cestovateľ chce viac než len prepych; chce skúsenosti, ktoré sú v súlade s jeho hodnotami. Hostia hľadajú zmysluplné spojenia, pohlcujúce kultúrne zážitky a značky, ktoré fungujú zodpovedne. Dnešné hotely sa musia prispôsobovať, byť flexibilné, ekologické a proaktívne a ponúkať zážitky na mieru jednotlivých hosťov. V One Eleven neustále zdokonaľujeme náš prístup, aby sme splnili tieto očakávania od ponuky personalizovaných služieb vo vile až po podporu udržateľných praktík,“ vysvetlil na základe svojich skúseností Tomas Gregor.

Dôraz na hodnoty

Sektor luxusných hotelov čelí mnohým výzvam a hotelieri popri tom musia zachovávať štandardy na najvyššej úrovni. To pripúšťa aj jeden zo 100 top hotelových manažérov sveta.

„Jednou z najväčších výziev v sektore luxusných hotelov je vyváženie vysokých štandardov služieb s udržateľnými a sociálne zodpovednými postupmi. Hostia teraz očakávajú, že luxusné značky budú v súlade s ich hodnotami, najmä pokiaľ ide o starostlivosť o životné prostredie a etické operácie. Zároveň čelíme rastúcim prevádzkovým nákladom a vysoko konkurenčnému trhu. Aby sa to vyriešilo, hotelieri musia byť agilní a inovatívni a musia implementovať udržateľné postupy bez toho, aby ohrozili kvalitu zážitku hostí. V One Eleven neustále vyvíjame naše stratégie, aby sme poskytovali výnimočné služby, ktoré spĺňajú potreby dnešných náročných cestovateľov a zároveň rešpektujú náš záväzok k udržateľnosti.“


Zdroj foto: LLA

Slovensko

Socialne siete